czwartek, 28 lutego 2013

Często rozmawiamy na lekcji o śmierci. Ostatnio padło pytanie, czy się jej boimy. Ja osobiście nie. Jakoś jestem nastawiona do tego że i tak każdy umrze. Tak samo jak te wszystkie końce świata. Tyle ich było, nadal żyjemy, ale pewna ilość ludzi się ich boi.


środa, 13 lutego 2013

Heej c:
Właśnie skończyłam ćwiczyć :D Strasznie bolą mnie mięśnie brzucha i nogi ._.  Boję się że nie schudnę. Bardzo dużo ograniczyłam jedzenia i ćwicze 20 minut dziennie, ale czuje że to za mało.
Może uda mi się schudnąć. To moje marzenie *_*. W szkole nudy jak zwykle. CHCE WAKACJE!

Jutro walentynki. Cieszycie się? Moim zdaniem, ten dzień to tylko taka "tradycja". Nie mam pojęcia po co ono jest. Chodzi mi o to, że jeżeli kocha się jakąś osobę, to powinno się jej to cały czas mówić i pokazywać. :) Ja jestem sama i przez dłuższy czas tak pewnie pozostanie XD  A wy macie swoje połówki? :) 

niedziela, 10 lutego 2013

No siema <3
Dzisiaj fajny dzień, pomimo że jutro do szkoły. Ale wyszło słońce i samopoczucie od razu lepsze! ;) 
Właśnie siedzę pod kocem i piję ciepłą herbatkę c; Ahh... Uwielbiam. 
Jak już pisałam jutro do szkoły. Jedyny minus, dzisiejszego dnia. Chciałabym ferie! Na szczęście, jutro dzień lekki, pomimo że mam 7 lekcji.Ale nie mam sprawdzianów. :D  
Wczoraj pokłóciłam się z mamą, ale dzisiaj już jest dobrze. c;
Pisałam wczoraj z taką dziewczyną, która ma ciężkie życie. Szkoda mi jej i to bardzo. Nie powinna tyle cierpieć. Nie zasługuje na to, bo naprawdę jest cudowną osobą. Mam nadzieje, że wszystko się u niej ułoży :)
Wczoraj wzięło mnie na wspomnienia. Nie są One za miłe, bo miałam no i mam ciężko w szkole. Pamiętam ja w zerówce, siedziałam z dziewczynami przy stoliku i ktoś zapytał "Kto lubi Kingę" *czyli mnie* nikt nie podniósł łapki :<  Teraz na szczęście, te dziewczyny są moimi dobrymi koleżankami i często mi mówią, że wtedy były głupie XD 
Wieczorem chciałam iść do łazienki, a żeby dojść do łazienki, muszę przejść przez kuchnię. Światła już pogaszone, myślałam że drzwi od kuchni są otwarte, a się myliłam i przypierdoliłam głową w drzwi. hahaha #onlyme. Trochę głowa bolała, ale jest już dobrze :D 


Także ten, trzymajcie się. I tym którzy mają ferie, życzę żeby w pełni odpoczęli i miło spędzili czas! <3 :) 

czwartek, 7 lutego 2013

No siema! :)
Dzisiaj tłusty czwartek. Mama mnie od rana zmusza do zjedzenia pączka! :D Niestety jestem na diecie i odpuszczam sobie pączki. c: Zamiast tego zjem sobie mandarynkę. hahaha :)
Muszę iść po lekcje. A już w poniedziałek do szkoły :< Aj, ale mi się nie chce iść. Przez to że nie chodziłam do szkoły, mam tyle zaległości, tyle nadrabiania że masakra. :) 
Pogoda, taka jakaś dziwna. Jest ciepło, ale nie ma słoneczka :/ 
A wy ile zjedliście pączków? :) 

środa, 6 lutego 2013

Chora! ;c

Wczoraj byłam u doktora, dla niego to tylko przeziębienie, ale ja się czuje fatalnie!
Całe dnie śpię, od trzech dni nic nie jem :c  
Wczoraj wyszło słoneczko! Piękny dzień. Chce już wiosne. Ta zima mnie przytłacza. Ile ona będzie jeszcze trwać? :c  Nie jadę na koncert Justin'a. Ale jakoś bardzo się tym nie przejmuje! ;) Tak bardzo nie chce do szkoły! Teraz mogę się wyspać, 'odpocząć'. Muszę iść w końcu po lekcje. Mam dużo nadrabiania :c 
Trzymajcie się! :)

Dodam kilka zdjęć moich psiaków :) 




niedziela, 3 lutego 2013

Dzisiaj prawdopodobnie jadę na zakupy. Ale jeszcze nie wiem dokładnie. :)
Jestem chora. Boli mnie głowa, mam katar, gardło mnie boli :< Jutro do szkoły. Masakra.
Chce mi się spać. Zasnęłam o 5 -.^ Muszę napisać rozprawkę z polaka, nie wiem jak to zrobie. Nie umiem pisać rozprawek! :(
Idę się spytać mamy czy jedziemy na zakupyyy ^.^

piątek, 1 lutego 2013

Bieber w Polsce. Nie jestem jakąś jego wielką fanką, ale z chęcią bym się wybrała na koncert :)
Dzisiaj nie było dwóch w-f. Byłam w kościele, na spowiedzi. Mam przygotowania do Bierzmowania. Nie wiem jakie imię wezmę. Chyba "Anna" :D Ale jeszcze pomyślę :) 'Kinga Anna...' ładnie brzmi.
Dzisiaj Alivin i Wiewiórki. Będę oglądać z rodzicami < 3 Mama widziała moje blizny, ale na szczęście nic nie mówiła! :) Nie była na wywiadówce! Super *_* 
W kościele siedziałam z Wiktorią na przeciwko chłopaka, który miał ciągle spuszczoną głowę. Na prawie cały kościół krzyknęłam 'On chyba śpi!' A ten się na Nas jak na debilki spojrzał. Hahahaha i w śmiech :D 
Będę poprawiać z Biologii bo zawaliłam kartkówkę :<
Niedługo walentynki. Nie lubię tego dnia!

Macie ferie? Jakie plany? Ja już skończyłam tydzień temu :< Smutno.